סדנאות סריגה בחוטי טריקו

1 זמן קריאה 472 צפיות

רוב האנשים מכירים את מלאכת הסריגה מזיכרון נעים של בית אימא או סבתא בימי העבר הרחוקים. כיוון שהטכנולוגיה התפתחה והתעשייה התחילה להיות יעילה יותר בשנים האחרונות מלאכת הסריגה התמעטה ורוב האנשים קונים סוודרים שיוצרו במפעלים. למרות כל זאת, בשנים האחרונות אנשים רבים מעוניינים ללמוד את מלאכת הסריגה והטכניקות השונות שלה.                                                    knitting needles and basket

 

סריגה כיום

נכון להיום הסריגה היא יותר פופולארית משהייתה בשני העשורים האחרונים ואנשים רבים נרשמים אל סדנאות סריגה על מנת ללמוד סריגה בחוטי טריקו וסריגה בטכניקות נוספות, כמו למשל סריגה במסרגה אחת. היצע חוטי הצמר בחנויות התפירה והסריגה גדול מאוד וכל אחד יכול לבחור את אותם צבעים מופלאים אותם הוא מעוניין לסוודר או לאותו פריט לבוש אותו יסרגו עבורו. שתי שיטות הסריגה המוכרות ביותר היא סריגה באמצעות מסרגה אחת שמתאימה ביותר לסריגה של כל מיני אביזרים בעלי נפח וכל מיני דגמים עגולים (פעמים רבות אנו רואים שמשתמשים במסרגה אחת על מנת לסרוג כובע או כיפה) וסריגה באמצעות שתי מסרגות שמתאימה בדרך כלל לסריגה של בגדים שונים.

 

שימוש במסרגה אחת

שיטת סריגה במסרגה אחת  מתבצעת על ידי מסרגה מיוחדת שמתעכלת בקצה העליון שלה. עיכול זה מיועד למשיכה של החוט בו משתמשים לפעולת הסריגה. בשיטה זו תמיד מתחילים את מלאכת הסריגה על ידי יצירת לולאה ומשיכת חוט דרך אותה לולאה וכן הלאה. הטכניקה היא תמיד להכניס את החוט בתוך הלולאה. יש מושגים רבים שמוכרים בשיטה זו שאינה מאפיינים שיטות אחרות של סריגה, כמו למשל עין שטוחה, עמוד קצר, עיני שרשרת ועוד. כל אחד יכול לבחור האם הוא מעוניין לסרוג בעיגול או שמא הוא מעוניין לסרוג לגובה.

 

חוטי טריקו- שיטת חדשה

אחת משיטות הסריגה החדשות אותה מיישמים אנשים רבים היא שיטת הסריגה בחוטי טריקו. אם אתם מעוניינים לסרוג פריט מיוחד לבית או לסרוג פריט כמתנה למישהו אותו אתם אוהבים ומוקירים שיטה זו אידיאלית לכך. נכון להיום יש סדנאות לסריגה בחוטים של טריקו וגם אם לא סרגתם מעולם תוכלו להירשם אל סדנה זו ובמהרה להפוך למומחים בתחום וליהנות מהתוצאה היפהפייה. בדרך כלל סריגה בחוטי טריקו משמשת לסריגה של שטיחים לבית וסריגה של תיקי בכל מיני גדלים.

 

לסיכום, אם אתם מעוניינים ללמוד לסרוג, בוודאי תשמחו לשמוע שכיום יש אפשרות להירשם אל סדנאות מסודרות בהן תלמדו את אותה סוג סריגה בה אתם מעוניינים. בשנים האחרונות סדנאות אלו פופולאריות בקרב רבים ורוב האנשים יוצאים מהן עם חברים חדשים ועם מוצרים יפהפיים אותם סרגו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פיתוח אפליקציות לרשת האינטרנט
סדנאות סריגה בחוטי טריקו