קצת על שיפוץ מתחמי אירועים

0 זמן קריאה 366 צפיות

כשאתם חושבים על מתחם האירועים בו תרצו לחגוג את חתונתכם, אתם חושבים על פנטזיה. ביום הזה שכולו שלכם, תרצו לראות אל מול עינכם ולארח את אורחיכם במתחם שישרה אווירה של אהבה, קסם וחלום ויהיה שונה מכל מה שהכרתם עד כה. כשאתם מגיעים לראות מתחמי אירועים אתם מגיעים ורואים את התוצר הסופי, אך מאחורי התוצר הסופי שאתם רואים לנגד עינכם עומדים ימים ארוכים של עבודה, תכנונים, שיפוצים והרבה חזון על מנת להעניק לכם מתחם אירועים שיתאם את הציפיות שלכם. מתחמי האירועים השונים משקיעים בכל שנה המון כסף על מנת לעצב, לשפץ ולחדש את מקומם על מנת לעמוד בקצב המשתנה של הטרנדים השונים ובעיקר לספק את הזוגות השונים שבחרו במתחמם להתקדש ולהפוך לזוג נשוי.

החמאם ביפו גם הוא עבר לפני כחצי שנה שיפוץ נרחב בו חשפנו את קירות החמאם המקוריים והפכנו את המתחם שלנו למתם שכולו אותנטיקה ונשמה יפואית. בעזרתה של המעצבת רעות זגוני יצקנו אל החמאם עיצוב חדשני המתמזג עם הנוסטלגיה הנוכחת במקום וביחד יצרנו את “החמאם” המחודש שלנו שמייצג אותנו על הצד הטוב ביותר. אלו המבקשים לחגוג אירועים בנמל יפו ימצאו לבטח שלל מתחמי אירועים שכל אחד מהם בעל אופי שונה אך לכולם משותף דבר אחד: הינם עומדים בקצב המשתנה ובטרנדים השונים.

השיפוץ שלנו ב”חמאם” ערך כשישה חודשים, אך ישנם מתחמי אירועים שהשיפוץ בהם נרחב יותר ואורך יותר –  הכל תלוי היקף השיפוץ והעיצוב אותו מבקשים בעלי המתחמים לבצע.

מה זה בעצם אומר לשפץ מתחם אירועים?

חשוב להבין שישנו הבדל עצום בין השיפוצים הכללים שאנחנו מכירים ככאלו ששיפצו את ביתם ובין שיפוץ וחידוש של מתחם אירועים. כשמדובר במתחם אירועים מדובר בשיפוץ רחב מימדים מהסיבה הפשוטה שמדובר בשטח מאד גדול שמצריך כוח אדם יותר גדול ועבודה נרחבת יותר שמתארכת יותר משיפוץ של בית פרטי.

במידה ואתה בעל אולם אירועים שזה אתה רכשת והמתחם הוא יד שנייה, דאג לקרוא לחברת בדק בית מקצועית שתסרוק את המבנה ותחפש אחר ליקויי בנייה, סדקים ופגמים במבנה, חפש באינטרנט אחר חברות, אנו ממליצים על מודי אדלר.

לרוב בעלי מתחמי האירועים בוחרים לעשות את השינוי הזה בתקופת החורף שבה הביקוש לאירועים קטן יותר וכך מאפשר להם לא להפסיד יותר מדי ולנצל את הזמן שבו התקופה חלשה יחסית לשיפוץ הנראות והאווירה של המקום. בתקופת הקיץ, שהיא עונת הפרימיום של האירועים ושל החתונות בפרט, כמעט ולא יערכו שיפוצים במתחמי האירועים ובמידה ולבעלי המקום ישנה תכנית שכזו, הם ידחו אותה לחורף.

קרא בהרחבה על ניקיון לאחר שיפוץ מה לשים דגש.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
השקעות נדל”ן בארה”ב לאן נושבת הרוח?