לעצב וילונות בהתאמה אישית

1 זמן קריאה 470 צפיות

עיצוב וילונות הבית

הם נמצאים כמעט בכל החלונות בביתנו. למרות שאנחנו לוקחים אותם כמובנים מאליהם בחיי היום יום שלנו, יש להם השפעה מכרעת על מראה הבית מבפנים ומבחוץ. מדובר, כמובן, בוילונות.

הקפדה על וילונות יפים ומעוצבים, אשר מתאימים בדיוק אל טעמנו האישי ואל הסגנון הכללי של החדר בו הם תלויים, עשויה ליצור תוצאה מדהימה- הוילונות לא רק ישלתבו באופן הרמוני עם המראה הכולל, אלא ישדרגו אותו. באמצעות שינוי קל בעיצוב הוילונות, ניתן לשנות כליל את האווירה הנוצרת בבית, וזאת מבלי להשקיע סכומי כסף גדולים בשיפוץ כללי.

קיים מגוון עצום של וילונות בשוק, כך שקיים סיכוי גדול לכך שתוכלו למצוא את הוילון המתאים ביותר. עם זאת, חשוב שלא להתפשר עד למציאת הוילון המתאים בצורה מושלמת, מכל הבחינות. בהחלט קיימות אופציה של עיצוב וילונות בהתאמה אישית, באמצעות פנייה אל שירותיו של דקורטור וילונות מקצועי.

בקיאות וניסיון בתחום הוילונות

לפנייה אל דקורטור וילונות, שהינו איש מקצוע בתחום, יש לא מעט יתרונות עבור הלקוח. הדקורטור יוכל לתרום מן הידע ומן הניסיון שלו על מנת להתאים את הוילון המושלם עבור חלונות הבית שלכם.

בבית העסק של הדקורטור תוכלו למצוא אינספור סוגי דוגמאות, מביניהן ניתן לבחור את הדוגמא המועדפת עליכם. בנוסף, ניתן לבחור גם את סוג הבד אשר עליו הדוגמא עומדת להיות מודפסת. תוכלו לבחור בין בדים עדינים ושקופים למחצה, לבין בדים גסים יותר המאפשרים אטימה מלאה לאור שמש. הדקורטור, אשר יערוך ביקור בביתכם, יוכל להמליץ לכם על סוגי הוילונות המועדפים, שיוכלו להתאים במיוחד אל הבית שלכם ואל הסגנון העיצובי הדומיננטי שבו.

הדקורטור המקצועי יוכל להתאים את הוילון המתאים לחלונות ביתכם גם מבחינת המידה. הדקורטור יוכל למדוד את המרחקים הרצויים- רוחב החלון וגובהו- ולהתחשב גם בגורמים נוספים, כמו אלמנטים המצויים בקרבת החלון (מזגנים, ארגזי תריס וכו’). בכך, הוילון שיתקבל יכסה באופן מושלם את מלוא שטח החלון. הדקורטור יסייע לכם להתקין את הוילון באופן מקצועי, תוך התחשבות בחומר ממנו עשוי הקיר ובסוג החיבורים הנדרשים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הדברות- מה חשוב לדעת?