אביזרי אופנה לנשים

1 זמן קריאה 506 צפיות

כשאת ניגשת אל ארון הבגדים בבואך לבחור בגדים לעוד יום עבודה או ליציאה בערב, בוודאי לא תשכחי לבחור לך חולצה, מכנס או חצאית. אולם רבות שוכחות או פשוט סתם כך מוותרות או לא מודעות לחשיבות אביזרי האופנה, או בשפה המקצועית – אקססוריז.

אביזרי האופנה הם אלה שמשדרגים כל הופעה: החל משעון יד מינימליסטי אך אלגנטי, וכלה בארנק נשים מהודר, כזה שמקנה להפועה שלנו מראה יוקרתי, למשל. עולם האקססוריז מלא במבחר דגמים, סוגי אביזרים וסגנונות אביזרים. החוכמה היא לדעת להתאים בין הביגוד שלנו לבין האקססוריז – הן סגנונית והן כמותית.

אביזרי האופנה, כמו אופנת הבגדים מסווגים אף הם לסוגים שונים: ישנם אביזרי אופנה יוקרה, כדוגמת תכשיטי זהב או יהלומים, ישנם אביזרי ספורטיביים – כמו שעון יד גדול וצבעוני, וישנם אביזרים אלגנטים שונים. כל אביזר – יש בו אמירה. אם בחרתי ללכת על “לוק” ספורטיבי – מן הסתם אביזרי האופנה שיחמיאו להופעה הינם אותם אביזרי ספורט קלילים: החל מצמיד הזעה וכלה בכובע טניס – אם מדובר בשהיה בחוץ כמובן.

כמו באופנת הבגדים, גם באקססוריז צריך לדעת מה “נכון” ומה “לא נכון”, או בשפת העם – “שיק או “שוק”. בחרי לך אביזרי אופנה המתאימים לביגוד, הן צבעונית והן סגנונית. ארנק אלגנטי או תכשיט יהלומים ודאי לא הולמים הופעה פשוטה ויומיומית. הקפידי לבחור באביזרים שיהלמו את הופעתך ולא יעמיסו עליה.

כמו בכל אופנה, גם באביזרי אופנה ישנם טרנדים. חלקם חולפים וחלקם עמידים במבחן הזמן. כשאת ניגשת לבחור לך אביזרי אופנה יום-יומיים, את לא חייבת לבחור באלו היקרים ביותר. תוכלי לבחור לך כמה פריטים במחירים סבירים, ובכך תרחיבי את מגרת האקססוריז או פינת האקססוריז שלך. הרי הנאה גדולה יותר בשופינג לא?

גם המינון חשוב ביותר. אל תפריזי בכמויות אקססוריז. אם בחרת בלוק האלגנט וענדת עגילים גדולים לאוזנייך, אל תתפתי לשים גם שרשרת על צווארך – לפעמים ה”לוק” הנקי מחמיא הרבה יותר ומדגיש את האביזר החשוב יותר, במקרה זה – העגילים. או כמו שלמעשה נאמר: זו לא הכמות אלא האיכות.

לסיכום, אביזרי האופנה תפקידים להשלים את המראה שלנו מבחינת “טוטאל לוק” – על כן חשוב לבחור באביזרים הנכונים ומינונים המתאימים.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
MBA זאת לא ליגת כדורסל