כתיבה שיווקית – מכניסה אותך לעתיד

1 זמן קריאה 529 צפיות

“אמא, אם לא תשווקי, אף אחד לא ידע עליך”, כך פתח הבן שלי, המומחה שלי לענייני מחשב, שיווק, מוזיקה, הורדות מהאינטרנט ועוד כאלה וכאלה. הוא עונה על שאלותי בסבלנות מפליאה במשך דקותיים ואח”כ נגמר לו…התייעצתי איתו בנושא מקצועי: מטופלים מציינים שאינם מוצאים את האתר שלי באינטרנט. לא פלא, אין לי אתר! בינתיים מגיעים אלי מטופלים מפה לאוזן, אך הפיות פחות מדברים והאוזניים לא מתקשרות.

old calligraphy pen on white paper

החלטתי להתניע ולהגיע למאה ה-21, למודרניזציה. להקים אתר באינטרנט.

הכנתי מאמרים עלי, על שיטתי, על דרך ההדרכה שלי בנושאי חינוך והקניית מיומנויות למידה וקשב. נהנייתי מהכתיבה, נהניתי ממה שיש לי להציע, נהניתי ממכתבי התודה שהוצאתי מתיקיית הקרטון הישנה, שאליה דחפתי עשרות מכתבי הודיה. ביליתי שעות מענגות בנבירה בעבר.

ו… מה עושים עם כל החומר? שוב פנייה לבן היקר שלי. והוא עונה: “מה הבעיה? יש מומחים של כתיבה שיווקית לאינטרנט“. תשתמשי בהם”.

“מה? מי? איפה?” – אמרתי בבהלה.

“אוף, אמא, תשתמשי במחשב. תקלידי כתיבה שיווקית ותראי מה קורה” – ענה בקצת חוסר סבלנות.  חינכנו אותו היטב, הוא לא עונה בחוסר סבלנות מוחלט!

וכרגיל, מי שמחפש מוצא. יש הרבה העוסקים בכתיבה שיווקית לאינטרנט. ביניהם יש את האתר של אורי שקד KeyWord. אתר שהייתי רוצה שיהיה לי כזה: ברור, מלא אינפורמציה, כתוב בצורה מובנת ולא ילדותית ובלי הסחות דעת. ישר ולעניין. כזה אני צריכה.

המשכתי לדפדף באתר הנוח והקל לתפעול ואפילו הגעתי לגליונות לדוגמא של אתרים שבוצעו דרכו. נרשמתי כבר לאתר אוכל מקסים (כבר בחרתי את המתכונים לארוחת ליל-שבת הקרובה). קראתי על איך ומה עושים בספורטן ועוד ועוד.

קליט וידידותי והעיקר מזמין? אכן כן! והאיש גם אוהב לאכול בעמידה ובלוג זה מופיע כלינק באתר ומוסיף נדבך חביב על האיש.

הופתעתי כמה טיפים והערות בונות ומשכילות יש באתר. ממש אפשר ללמוד כתיבה שיווקית תוך כדי דפדוף באתר המרשים הזה. אהבתי את הנדיבות והנתינה, אהבתי את הפשטות וההומור הקל.

ואהבתי את ‘נאה דורש ונאה מקיים’: כל העצות והטיפים מיושמים באתר עצמו.

עכשיו צריך לעשות החלטה ולבצע.

וכאן כבר צריך מומחה אחר.  מישהו שייכניס מוטיבציה ורוח עשייה בעצמותי האדישות. האינטרנט מלא מידע על אנשים שעושים מפגשי ‘דחיפה’. בקיצור, נוצרה מערכת שדוחפת לעשייה ועושה זאת במפגשים – באינטרנט, ונוצרה מערכת שעוזרת להקים את הפרסום והשיווק – באינטרנט, וכמובן מערכת שניתן לשלם דרכה – באינטרנט. מי צריך לצאת מהבית

למידע נוסף על כתיבה שיווקית באינטרנט

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל הדרכים והשיטות לטפל בקמטים